Nej, inget mer vin tack. Men gärna lite hångel. Eller du kan väl i alla fall klia mig på ryggen.

Hallå hej, här var det tomt.
 
Det är inte så att jag inte har skrivit. Det har jag gjort. I mängder. Noveller och barnböcker och radiomanus och allt sånt. Det har bara inte kommit sig att jag publicerat något. Jag skriver inte nog många texter som jag anser vara färdiga för publicering och ser inte detta som en dagbokskanal för vardagliga betraktelser om bodypump-pinor och svenskars outhärdliga bastuvanor. Skulle helt enkelt behöva hitta en publiceringsbalans mellan högt och lågt för att kunna slänga ut mer av allt i cyberrymden.
 
Är i alla fall tillbaka i skolan efter ett långt jullov. Det känns så bra och jag har aldrig längtat tillbaka till en plats lika mycket som nu. Jag önskar verkligen att känslan följer med till den där dagen när jag ska gå från folkhögskolans mysiga vardag till det där traditionella arbetslivet. För den där framtiden hägrar. Men jag kan tänka efter sen, när det närmar sig.
 
Nu ska jag bara fortsätta skriva. Målet för våren är 150 000 ord på en blivande roman + en släng av barnböcker. Ja, ungefär så. Nu kör vi. Ni kan väl påminna mig om att hålla mig aktiv här.
 
Puss och kram!
/Sanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sannassagor.blogg.se

Sanna sagor och fiktiv verklighet.

RSS 2.0